Hvem er KKS​

Ledelsen

Københavns Kantine Service blev stiftet af Steen Nielsen i 1995. Steen Nielsen er uddannet kok og tjener og har mere end 30 års brancheerfaring. Som direktør for Københavns Kantine Service står han for den administrative ledelse og indgår et tæt samarbejde med driftschefen om udviklingen af kantinedriften.

Bettina Arnt har været ansat som drifts- og personalechef siden 2003 og står for den daglige personlige kontakt med kantinerne og personalet. Hun er uddannet markedsøkonom og har mere end 15 års erfaring med produktudvikling, indkøb, personaleledelse samt salg og markedsføring.

Lone Mikkelsen er firmaets personalekoordinator, som sørger for, at alle vores kantiner er optimalt bemandet både til hverdag og i forbindelse med ferier, fridage, sygdom og når der er brug for ekstra hænder til eksempelvis arrangementer. Lone har været ansat hos Københavns Kantine Service siden 1996.

Medarbejdere

Glade kunder kræver glade medarbejdere. Vi ved, at vores medarbejdere er vores største aktiv og vi arbejder kontinuerligt for at have motiverede medarbejdere, som trives med deres udfordringer.

Hos Københavns Kantine Service er vi stolte af vores medarbejder, som dækker et bredt fagligt spektrum af kokke, smørrebrødsjomfruer, køkkenledere, køkkenassistenter og økonomaer, men egentlig går vi ikke så meget op i titler, så længe vi yder høj service, højt humør og ikke mindst høj kvalitet.

​Ønsker du at blive en del af vores team, så tjek vores ledige stillinger eller send en uopfordret ansøgning.​

Få et tilbud

Udfyld formularen og vi kontakter dig.

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Københavns Kantine Service

Saltværksvej 173, 2770 Kastrup

CVR: 25066367

Telefon: 32 50 46 47​

E-mail: info@kks.dk